Korisnička podrška

Česta pitanja i odgovori

U nastavku se nalazi popis često postavljanih pitanja (FAQ). Pronađi pitanje koje te zanima i klikni za odgovor. Ako ne uspiješ pronaći ono što tražiš, možeš nas kontaktirati.

Pitanja su grupirana u ove kategorije:

Dobitnici nagradne igre

Slanje i primanje SMS-ova

Ispunjavanje internetskog obrasca

Ostalo

Dobitnici nagradne igre

U pravilima svake nagradne igre piše gdje će biti objavljena imena dobitnika – obično je to ista internetska stranica na kojoj su objavljena i pravila.

Popis dobitnika se najčešće objavljuje najkasnije osam dana od izvlačenja.

Ako je u pitanju nagradna igra za koju je izvlačenje bilo prije više od mjesec dana, moguće je da je Priređivač već uklonio popis.

Priređivač mora obavijestiti dobitnike pismenim putem – to može biti email, SMS ili pošta.

Ako više ne koristiš broj mobitela koji je upisan uz prijavu, poslat ćemo ti obavijest poštom.

Uvijek kontaktiramo sve dobitnike, tako da ćemo te sigurno obavijestiti o osvojenoj nagradi.

Dobitnike obavještava Priređivač ili agencija, većinom na broj mobitela. Ako se dobitnik ne javlja na mobitel ili se ne javi povratno na SMS obavijest, ponovno kontaktiramo dobitnika kroz sve raspoložive kontakt podatke (mobitel, email, adresa stanovanja).

Za provjeru izvučenog računa te nećemo tražiti nikakve dodatne osobne podatke. Također ćemo znati točan broj računa koji je prijavljen.

U iznimnim situacijama, ako u provedbi nagradne igre nisu prikupljeni svi podaci (broj mobitela, adresa stanovanja) možemo te tražiti ove podatke radi slanja nagrade.

Ako je nagrada potrošačka kartica neke banke, za preuzimanje je potrebno više osobnih podataka jer se kartica izdaje na ime osobe (OIB, datum rođenja, broj osobne iskaznice, naziv izdavatelja).

Ako imaš razloga sumnjati u primljenu obavijest, pošalji nam upit ili nas nazovi da provjerimo jesi li zaista među sretnim dobitnicima. Također možeš pričekati objavu dobitnika na službenoj stranici Priređivača prije slanja dodatnih osobnih podataka.

OPREZ: Na društvenim mrežama su česti pokušaji prevare u kojima s lažne stranice stiže obavijest o osvojenoj nagradi. Ako dobiješ obavijest o nagradi, uvijek provjeri s koje je stranice stigla i s koje email adrese.

Rok za preuzimanje nagrade je 30 dana. Ako nagrada nije preuzeta u tom roku, Priređivač mora dati dodatni rok od 8 do 15 dana za preuzimanje nagrade.

Većinom se nagrade šalju dobitnicima kurirskom dostavom ili preporučenom poštom, tako da možeš očekivati nagradu na svojoj adresi u roku 30 dana od primljene obavijesti o osvojenoj nagradi.

Slanje i primanje SMS-ova

Ako nije stigao povratni SMS, provjeri sljedeće:

  • Je li ispravno upisana ključna riječ za nagradnu igru? Najčešće je potrebno upisati ključnu riječ na početku SMS-a.
  • Je li SMS poslan na ispravan broj?
  • Je li SMS uspješno poslan s mobitela? Ako se na mobitelu prikazuje upozorenje da slanje nije uspješno, to znači da SMS nije uspješno poslan i sigurno nije stigao do našeg sustava – rješenje pokušaj pronaći u odgovoru na sljedeće pitanje.
  • Je li SMS poslan za vrijeme trajanja nagradne igre?

Možeš nam poslati upit pa ćemo napraviti provjeru. Obavezno napiši broj s kojeg šalješ SMS i datum kada je poslan.

Ako mobitel javlja da je slanje neuspješno dva su najčešća uzroka: problem u postavkama mobitela ili zabrana korištenja usluga s dodatnom tarifom.

U postavkama mobitela treba provjeriti ako je dozvoljen pristup za premium usluge: Ta opcija se naknadno može mijenjati u postavkama, na Androidima se obično nalazi pod: Postavke -> Aplikacije -> Opcije, Poseban pristup -> Upot. Premium usluge za tek. Poruke.

Ova postavka se ovisno o modelu mobitela može zvati i “Premium SMS” i slično, pa je najjednostavniji način da pronađeš ovu opciju taj da u Postavkama odabereš “Traži” ili se u postavkama može pretraživati za riječ “premium” (Postavke -> Znak povećala -> upisati “premium”)

Preporuka je da opciju postavite na “Uvijek pitaj”. Tada će prilikom svakog slanja na broj s dodatnom tarifom mobitel postaviti pitanje da potvrdiš slanje SMS-a.

Ako su postavke u redu i dozvoljena je upotreba premium usluge, potrebno je nazvati službu za korisnike mobilne mreže koju koristiš i pitati ako za tvoj broj postoji “zabrana korištenja usluga s dodatnom tarifom” – “zabrana” samo znači da za korisnički broj nije omogućeno korištenje usluga s dodatnom tarifom, tako da slanje blokira mobilna mreža. Služba za korisnike to može izmijeniti.

Cijena jednog SMS-a prema brojevima za nagradne igre je 0,32 € s uključenim PDV-om.

Jedan SMS u standardnom načinu kodiranja (GSM-7) može imati do 160 znakova.

Ako u SMS-u koristiš bilo koje od slova Č, Ć, Đ, Š, Ž, emoji ili neki drugi nestandardni znak, jedan SMS može imati do 70 znakova (dovoljan je samo jedan nestandardni znak ili slovo da se broj znakova u jednom SMS-u smanji sa 160 na 70).

Ako su ti naplaćena dva SMS-a, to znači da je operator mobilne mreže naplatio odgovarajući broj SMS-ova prema broju znakova.

Preporuka je izbjegavati znakove koji će smanjiti ograničenje sa 160 na 70, a većina mobitela prikazuje informaciju o prelasku u novi SMS.

Cijena jednog SMS-a prema brojevima za nagradne igre je 0,32 € s uključenim PDV-om.

Jedan SMS u standardnom načinu kodiranja (GSM-7) može imati do 160 znakova.

Ako u SMS-u koristiš bilo koje od slova Č, Ć, Đ, Š, Ž, emoji ili neki drugi nestandardni znak, jedan SMS može imati do 70 znakova (dovoljan je samo jedan nestandardni znak ili slovo da se broj znakova u jednom SMS-u smanji sa 160 na 70).

Ako su ti naplaćena dva SMS-a, to znači da je operator mobilne mreže naplatio odgovarajući broj SMS-ova prema broju znakova.

Preporuka je izbjegavati znakove koji će smanjiti ograničenje sa 160 na 70, a većina mobitela prikazuje informaciju o prelasku u novi SMS.

Ovo je automatska obavijest koja se šalje za svakih poslanih 30 SMS-ova.

Prema pravilniku HAKOM-a o načinu i uvjetima obavljanja usluga potrebno je obavijestiti krajnjeg korisnika za svakih 30 SMS poruka od početka korištenja usluge.

Broj od 30 SMS-ova ne odnosi se na jednu nagradnu igru, nego na sve SMS-ove ikada poslane prema tom kratkom broju (kod istog pružatelja usluge).

Preporuka je izbjegavati znakove koji će smanjiti ograničenje sa 160 na 70, a većina mobitela prikazuje informaciju o prelasku u novi SMS.

Ispunjavanje internetskog obrasca za nagradnu igru

Provjeri ako je broj računa (ili jedinstveni kod) upisan u ispravnom formatu.

Broj računa obično ima tri niza brojeva odijeljenih sa znakom / ili . Na primjer: 12345/1234/123 ili 12345/POSL0123/12345.

Provjeri ako su upisani podaci u sva obavezna polja.

Ako svejedno ne uspijevaš poslati prijavu, pošalji nam upit s detaljnijim opisom problema (kakva vrsta pogreške se događa).

Ako dva puta klikneš na “pošalji” može se dogoditi da dva puta pošalješ istu prijavu. Brzo će se izmijeniti poruka potvrde i poruka o tome da je račun već upisan.

Možeš nam poslati upit s brojem računa i osobnim podacima, pa ćemo provjeriti je li tvoja prijava uspješno primljena.

Ostalo

Isti broj računa u izvlačenje ulazi samo jednom – s prvom prijavom.

Ako sudionik ima nerealno velik broj prijava (istih ili različitih računa), napravit ćemo dodatnu provjeru s trgovačkim lancem u kojem su računi izdani kako bismo spriječili zloupotrebu ili falsificiranje računa.

Osobne podatke sudionika obrađujemo samo u svrhu provedbe nagradne igre.

Po isteku potrebe za obradom, podaci sudionika se brišu, osim podataka dobitnika koji se mogu podijeliti s trećim stranama koje sudjeluju u dodjeli nagrade i koji se zapisuju u zapisnik o izvlačenju.

Ako prilikom prijave upišeš pogrešan podatak, pošalji nam upit pa ćemo izmijeniti podatke u sustavu.

Ne možeš pronaći odgovor?